Актуални събития и оферти в Св. св. Константин и Елена Вижте повече

795a40e6f09f352e169108633a3b089b3e000a03.jpg

Паркиране

на територията на к.к. Св. св. Константин и Елена

Условия за паркиране в Св.св. Константин и Елена

1. Работно време

24 часа работно време на следните паркинги:

  • Паркинг „Черноморец“
  • Паркинг „Аквахаус“
  • Паркинг „Астор гардън“
  • Паркинг „Дъ бей“
  • Паркинг „Търговски център“ (подземен)
  • Паркинг „Вила Чинка“

Работно време от 08.00 ч. до 24.00 ч. на обособената SMS зона за платено паркиране с обхват:

  • алея до „ТЦ Приморски“
  • алеи около хотел „Чайка“
  • алеи източно от х-л „Глория“

2. Преференции

  • Гостите на хотели „Ensana Aquahouse“ „Astor Garden“, „Приморски“ и „Азалия“ паркират безплатно на всички паркинги с изключение на паркинг „Вила Чинка“, до 30.04.2024. Валидирането на билета за свободен изход се извършва на рецепцията на съответния хотел;
  • Гостите на хотел „Вила Чинка“ паркират на всички паркинги безплатно. Валидирането на билета за свободен изход се извършва на рецепцията на съответния хотел;

3. Цени за платено паркиране на територията на посочените паркинги и платена зона SMS е следната:

3.1. Цена престой за 1ч./24 ч. в лева

автомобил / микробус За 1 час За 24 часа
Паркинг „Черноморец“ (P1) 2 14
Паркинг „Аквахаус“ (P2) 2 14
Паркинг „Астор гардън“ (P3) 2 14
Паркинг „Дъ бей“ (P6) 2 14
Паркинг „ТЦ Приморски“ (подземен)(P4) 2 14
Паркинг „Вила Чинка“ (P5) - 30
Платена SMS зона - алеи 2 -
*Възможност за закупуване на абонаментно паркиране. За повече информация тел. +359 884233110

Sts Constantine and Helena Parking

  • на всички паркинги се полага 30 минути безплатен престой за намиране на място за паркиране, като този престой не се приспада от общото време на ползване на паркинга;
  • всеки започнат час се таксува като пълен;
  • след 24-часов престой всеки започнат час се таксува отново по цената за 1 час престой;
  • при загубване на билет посетителя дължи еднократна такса в размер на 20 лева;
  • билетът, издаден автоматично на входа на платената зона за паркиране се съхранява от клиента до момента на напускане на паркинга. След заплащане на съответната цена за престоя, същият се използва за автомата при напускане на платената зона;
  • за извършеното плащане клиентът получава фискален бон, който съхранява до напускане на платената паркинг зона. Времето за напускане на паркинга след момента на извършване на плащането е 30 минути;
  • паркинг „Вила Чинка“ е свободен за паркиране само за гости на хотела. За всички останали се начислява такса от 30,00 лв. на денонощие при преминаване на бариерата.

3.2. Таксуване при паркиране със SMS в платена зона алеи:

  • Времето за престой започва от момента, в който клиента е пуснал SMS посредством избран кратък номер.
  • Всеки започнат час се таксува като пълен.
  • След изпращане на SMS от клиента до кратък номер (1ч.), клиентът получава обратен SMS за успешно заплащане на платен престой за съответния избран период от време. Клиентът има възможност да удължи времето си за престой чрез нов SMS за съответния нов период от време. При успешно заплащане, клиентът отново получава обратно съобщение за успешно удължено време за престой.

Методи на плащане при почасово паркиране

1. Паркиране чрез SMS

Клиентите на българските мобилни оператори изпращат SMS на номер 135201 за почасово паркиране с текст номера на автомобила. Съдържанието на SMS трябва да възпроизвежда съдържанието на табелата с регистрационния номер на съответното превозно средство. Системата приема изписване на кирилица и латиница с максимум допустими 10 символа.

Пример:

В 1234 АВ – правилно

V 1234 AV – неправилно

Б 1234 AБ – неправилно

Номер за SMS за 1 час престой 13 52 01

1 SMS = 2 лв. + стойността на SMS по тарифата на мобилния оператор на клиента

Успешно заплащане се счита извършено, когато клиента получи обратно потвърдително съобщение. Системата изпраща напомнящо обратно съобщение 10 минути преди изтичане на платеното време за паркиране.

Клиентите могат да изпратят SMS за съответния автомобил преди изтичане на текущия заплатен период. В този случай паркирането се удължава с още 1 час. При опит за плащане от страна на клиент преди началото или след края на работното време, системата връща обратно съобщение, че клиента се опитва да заплати преди началото или след края на работното време на зоната и не е бил таксуван.

2. Плащане с дебитни/кредитни карти чрез мобилно приложение „URBO parking“

За да се използва мобилно приложение „URBO parking“ е необходимо да се изтегли приложението за Android или iOS, след което е необходимо да се извърши регистриране и да зареждане на виртуален портфейл. Мобилното приложение дава възможност за избиране на период за паркиране между един или повече часа. Приложението уведомява 5 минути преди изтичане срока на платеното паркиране за да може да се удължи при желание.

3. Плащане чрез QR код

При влизане на паркинга клиентът автоматично получава билет с отпечатан QR код. Това ще им позволи просто да го сканират и да платят, без да се налага да въвеждат никакви данни за идентификация.

Parking QR code BG

4. Паркиране чрез плащане в брой

Престоят може да бъде заплатен и на рецепциите на хотел Приморски, Astor Garden Hotel, хотел Азалия, в Aquahouse Thermal and Beach, както и на разплащателните терминали във всички паркинг зони в курортния комплекс.

5. Преференциално паркиране на превозни средства за хора с трайни увреждания

На територията на к.к. Св. св. Константин и Елена в зоните с режим на кратковременно платено паркиране „Платена зона“ се осигуряват определен брой фиксирани и обозначени места за преференциално паркиране на превозни средства, превозващи хора с трайни увреждания без заплащане. При недостиг на паркоместа, паркирането се извършва при режим на почасово платено паркиране. Лицата с трайни увреждания, желаещи да се възползват от преференциите, е необходимо да притежават „Карта за паркиране на хора с увреждания”. При установяване на несъответствие между картата и лицето, което я използва и/или при установяване на неправомерно ползване, лицето се таксува по редовните цени.

6. Блокиране на неправилно паркирано превозно средство

На превозно средство, паркирано в нарушение на правилата или при неплатена такса, се поставя "скоба". Водачът на задържаното със "скоба" превозно средство, заплаща разходите по прилагане на мярката в размер на 20 лева и дължимата цена за престой от 2 лева за всеки започнат час. Забранява се повреждането на скобата и/или освобождаването ѝ от други лица освен от упълномощените за това лица.

При наличие на "скоба", моля свържете се с: +359 882 455 630 и +359 52 510 203

Препоръчани статии

  • 3fd0916bb60a64484e0e88deb5b311e477e70601.jpg

    Кулинарно изживяване в Св. Св. Константин и Елена

    Добре дошли в света на изкусната храна, който обещава да задоволи най-смелите ви гурме мечти.

    Виж повече
  • 55934872c83ce95b893315382d96ca34d6c2974a.jpg

    5 интересни факта за Св. св. Константин и Елена

    Добре дошли в курорта Св. св. Константин и Елена - перлата на Българското Черноморие!

    Виж повече
  • 8f3b803c26a3b810614159466824fcfb1ff66f0f.jpg

    Как да прекараме 24 часа в курорта Св. св. Константин и Елена

    Ще ви разведем из курорта и ще ви покажем специално изготвен за вас план как да прекарате кратката си почивка по възможно най-добрия начин.

    Виж повече