Кулинарно изживяване в Св. Св. Константин и Елена
Добре дошли в света на изкусната храна, който обещава да задоволи най-смелите ви гурме мечти.
1. Работно време
24 часа работно време на следните паркинги:
Работно време от 08.00 ч. до 24.00 ч. на обособената SMS зона за платено паркиране с обхват:
2. Преференции
3. Цени за платено паркиране на територията на посочените паркинги и платена зона SMS е следната:
3.1. Цена престой за 1ч./24 ч. в лева
автомобил / микробус | За 1 час | За 24 часа |
---|---|---|
Паркинг „Черноморец“ (P1) | 2 | 14 |
Паркинг „Аквахаус“ (P2) | 2 | 14 |
Паркинг „Астор гардън“ (P3) | 2 | 14 |
Паркинг „Дъ бей“ (P6) | 2 | 14 |
Паркинг „ТЦ Приморски“ (подземен)(P4) | 2 | 14 |
Паркинг „Вила Чинка“ (P5) | - | 30 |
Платена SMS зона - алеи | 2 | - |
3.2. Таксуване при паркиране със SMS в платена зона алеи:
Методи на плащане при почасово паркиране
1. Паркиране чрез SMS
Клиентите на българските мобилни оператори изпращат SMS на номер 135201 за почасово паркиране с текст номера на автомобила. Съдържанието на SMS трябва да възпроизвежда съдържанието на табелата с регистрационния номер на съответното превозно средство. Системата приема изписване на кирилица и латиница с максимум допустими 10 символа.
Пример:
В 1234 АВ – правилно
V 1234 AV – неправилно
Б 1234 AБ – неправилно
Номер за SMS за 1 час престой 13 52 01
1 SMS = 2 лв. + стойността на SMS по тарифата на мобилния оператор на клиента
Успешно заплащане се счита извършено, когато клиента получи обратно потвърдително съобщение. Системата изпраща напомнящо обратно съобщение 10 минути преди изтичане на платеното време за паркиране.
Клиентите могат да изпратят SMS за съответния автомобил преди изтичане на текущия заплатен период. В този случай паркирането се удължава с още 1 час. При опит за плащане от страна на клиент преди началото или след края на работното време, системата връща обратно съобщение, че клиента се опитва да заплати преди началото или след края на работното време на зоната и не е бил таксуван.
2. Плащане с дебитни/кредитни карти чрез мобилно приложение „URBO parking“
За да се използва мобилно приложение „URBO parking“ е необходимо да се изтегли приложението за Android или iOS, след което е необходимо да се извърши регистриране и да зареждане на виртуален портфейл. Мобилното приложение дава възможност за избиране на период за паркиране между един или повече часа. Приложението уведомява 5 минути преди изтичане срока на платеното паркиране за да може да се удължи при желание.
3. Плащане чрез QR код
При влизане на паркинга клиентът автоматично получава билет с отпечатан QR код. Това ще им позволи просто да го сканират и да платят, без да се налага да въвеждат никакви данни за идентификация.
4. Паркиране чрез плащане в брой
Престоят може да бъде заплатен и на рецепциите на хотел Приморски, Astor Garden Hotel, хотел Азалия, в Aquahouse Thermal and Beach, както и на разплащателните терминали във всички паркинг зони в курортния комплекс.
5. Преференциално паркиране на превозни средства за хора с трайни увреждания
На територията на к.к. Св. св. Константин и Елена в зоните с режим на кратковременно платено паркиране „Платена зона“ се осигуряват определен брой фиксирани и обозначени места за преференциално паркиране на превозни средства, превозващи хора с трайни увреждания без заплащане. При недостиг на паркоместа, паркирането се извършва при режим на почасово платено паркиране. Лицата с трайни увреждания, желаещи да се възползват от преференциите, е необходимо да притежават „Карта за паркиране на хора с увреждания”. При установяване на несъответствие между картата и лицето, което я използва и/или при установяване на неправомерно ползване, лицето се таксува по редовните цени.
6. Блокиране на неправилно паркирано превозно средство
На превозно средство, паркирано в нарушение на правилата или при неплатена такса, се поставя "скоба". Водачът на задържаното със "скоба" превозно средство, заплаща разходите по прилагане на мярката в размер на 20 лева и дължимата цена за престой от 2 лева за всеки започнат час. Забранява се повреждането на скобата и/или освобождаването ѝ от други лица освен от упълномощените за това лица.
При наличие на "скоба", моля свържете се с: +359 882 455 630 и +359 52 510 203